הסרת תוצאות שליליות מגוגל

הסרת תוצאות שליליות מגוגל
הסרת תוצאות שליליות מגוגל

מכירים את התופעה שתוצאה שלילית עליכם עולה למדף ראשון בגוגל, וגרוע מכך תוצאה ראשונה בגוגל, זהוא נזק כמעט בילתי הפיך למיתוג העסק או השירות אותו אתם מעניקים.

לא אחת אני מקבל טלפון מלקוח שנדהם לגלות לאחר השקעה גדולה בקידום ומיתוג העסק או השרות שלו שכתבה שלילית או לא מחמיאה מופיעה בדף הראשון, זה נופל עליך כרעם ביום בהיר לעיתים הכתבה מהימנה לעיתים נגועה באינטרסים אישיים או מקצועיים של המתחרים.

מה לעשות

ובכן יש מה לעשות אך בהסתייגות לא קטנה, והסיבה היא שאין לנו למקדמי האתרים כל גישה לתוצאות של גוגל ואנחנו יכולים במקסימום להשפיע מעט על דירוגים בגוגל, השאלה אם יש למקדם האתרים שלכם גישה לאתרים מספיק חזקים על מנת להשפיע על הדירוג של התוצאות.

העבודה על פרוייקט כזה לא פשוטה ודורשת מיומנות גבוהה בתחום עם קשרים מספיק חזקים ברשת העבודה כרוכה במיתוג מחדש של העסק או השרות שבגינו עלתה התוצאה השלילית. זאת על מנת לטהר את שמו, כאן אני חייב להתוודות, לא בכל מקרה אבצע עבודה זו והיושר והמצפון שלי לא יתנו לי להעלות תוצאות חיוביות על אדם שביצע פשעים קלים כחמורים, ועל אחת כמה וכמה אם הורשע בדין..

ועדות על כך, לפני כשנה פנה אליי אדם שהיה מעורב בזיוף של צ’קים וביקש לדרוס לא מעט תוצאות בנוגע לעבירה שביצע, בתחילה מצאתי את עצמי מציע לו הצעת מחיר לביצוע הפעולה ומיד התעשתתי והסברתי שאני לא אוכל לבצע את העבודה מעומס וכך התחמקתי מביצוע פעולה שאיני שלם עימה.

אם כן מתי כן

אין לי תשובה חד משמעית, בקידום אתרים יש שלא בוחלים בכל מעשה העיקר הרווח הכספי, אך אנחנו החלטנו – לא בבית סיפרנו !!!!

אני מפעיל את המצפון שוקל את המקרה ובודק עד כמה ישנה עבירה במעשה שנעשה או שנגרם עוול ללקוח. בדיוק כמו הדילמות שיש לעורכי דין בייצוג פושעים בבתי המשפט.