קידום אתר – כמה שיותר לאט יותר טוב

קידום אתרים כמה שיותר לאט

הניסיון שלי בקידום אתרים מביא אותי לתובנות שאולי יקצרו לכם הגולשים את הדרך למעלה, למעלה לראש מנוע החיפוש של גוגל, אין זה סוד שהמנוע של גוגל הוא הטוב בעולם, המהיר ביותר ועם התוצאות הרלוונטיות ביותר ( לא תמיד) ולכן הקידום בגוגל הינו חשוב ביותר.

ולהיות בדף הראשון בגוגל מסתבר שמביא הרבה עבודה, ואם לא כדאי שתבדקו את מבנה האתר ואת העיצוב שלו, ישנם הרבה אתרים בדף הראשון של גוגל שנראים זוועה בלשון המעטה וכל קידום לא יעזור אם גולשים לא מתחברים לעיצוב האתר ולסדר בתוכו.

גורם נוסף שאני חווה על בשרי הוא אתרים מעולים עם גולשים רבים אלא מה.. האתר איטי ואינו מאפשר גלישה רצופה, גולשים מתייאשים מהר מאוד מאתרים אלו ומיד בורחים, הבריחה נקראת בשפתו של גוגל ובשפת מקדמי האתרים, אחוז הנטישה, ככל שגולשים נוטשים את האתר מהר כך האתר ירד בדירוג של גוגל, ומקדמי אתרים עוקבים אחר נתון מרכזי זה שמעיד על איכותו של האתר והרלוונטיות שלו לגולשים.

בכותרת של מאמר זה ציינתי כמה שיותר לאט יותר טוב, והכוונה, לקידום איטי ובטוח, ציינתי לא פעם שגוגל לא רוצה לראות קידום מסיבי, גוגל מעוניין בקידום אתר באופן טבעי שהגולשים יאהבו ורק לאחר מכן גוגל יאהב אותו, אך הנטייה של הלקוחות שלי ושל כל מקדמי האתרים, כך אני מתאר לעצמי היא להתקדם וכמה שיותר מהר יותר טוב, והלחץ של הלקוחות על מקדמי האתרים גורמת לנזק שלרוב הינו בלתי הפיך.

כל חוזה קידום חייב להיות בן שנה לפחות וכל ניסיון לאנוס את מקדם האתרים להביא תוצאות לפני כן משול לירייה ברקה של האתר, משום שבחצי שנה לא ניתן להביא אתר לעמוד הראשון בבטחה שיישאר שם זמן רב, גוגל באחד הימים יעלה על האתר ויוריד אותו לתחתית המנוע, בחצי שנה הלחץ של הלקוח רק יגרום לטעויות ולקידום לא שקול, ואז התוצאה צפויה ,,, צלילה לתחתית המנוע.

שנה הוא זמן סביר להביא את האתר לראש מנוע החיפוש בצורה בטוחה ושקולה.

ועוד טיפ היזהרו מאתרי מאמרים באחד המאמרים הבאים אתייחס לסיכון בפרסום מאמרים באתרים אלו, גוגל התחיל כבר לפני מספר חודשים לטפס עליהם והוא לא עושה להם טוב.