איך לפצח את הקוד של גוגל ?

איך לפצח את הקוד של גוגל ?

מקרה בוחן – איך לא התבדתה הנבואה היומרנית שלי ואפילו השיגה מיקומים עוד יותר טובים ממה שציפיתי או יותר נכון איך לפצח את הקוד של גוגל ?
ב 16 לפברואר 2017 פרסמתי פוסט  – איך להתמודד עם עדכון יונק הדבש של גוגל –  וכתבתי שם איך אני עומד לפרסם את הפוסט ולמה אני חושב שתוך מספר ימים הדף יאונדקס ראשון בגוגל בחיפוש הכותרת, תודו גם אתם שלקחתי סיכון גדול מאוד , אבל ואבל גדול יש לי נסיון עם גוגל של לפחות 15 שנה ידעתי עליות ומורדות בעיקר בתקופות העדכונים של גוגל, אבל היום אני חושב, רק חושב, שאני מבין איך גוגל עובד ואני יכול להביא דפים לראש מנוע החיפוש, הכל נעשה בשקיפות גדולה מול גוגל בקידום אורגני נכון לפי כל הכללים של גוגל – כלומר גוגל אוהב את מה שאני מציע לו ולכן מאנדקס את העמודים בהתאם.

אז בואו נגיע למקרה

אז כפי שכתבתי בפוסט ניבאתי שבעוד מספר ימים גוגל יאנדקס את התוצאה בדף הראשון בואו נראה את התוצאות , לשמחתי זה קרה עוד באותו היום לאחר מספר שעות, שימו לב לתוצאות שבדקתי היום ה- 20 לפברואר 2017

בביטוי של הכותרת
איך להתמודד עם עדכון יונק הדבש של גוגל  – מקום שני

בביטוי היותר קשה
איך לטפל בעדכון יונק הדבש של גוגל – מקום תשיעי

ובביטוי הכללי יותר
עדכון יונק הדבש של גוגל – מקום 15
blank
אז איך שלא מסתכלים על זה לקבל אינדוקס כל כך משמעותי מגוגל בו ביום של פרסום הפוסט על משהו שהתרחש כבר ב – 2013 וכולם כבר כתבו על זה ארבע שני לאחור, זה הישג לעבור את כולם ולהתברג בעמודים הראשונים.
בשבועות הקרובים אבצע עוד מספר ניסויים על דברים חדשים לגמרי שגוגל עושים ואז אני בטוח שהאינדוקס יהיה הרבה הרבה יותר טוב מהפוסט הזה.