איך להימנע מטעויות נפוצות בפרסום ממומן בגוגל

איך להימנע מטעויות נפוצות בפרסום ממומן בגוגל

איך להימנע מטעויות נפוצות בפרסום ממומן בגוגל, בעולם תחרותי כמו שאנו חיים בו היום יש חשיבות גדולה לניראות של העסק שלך באינטרנט וככל שיראה ברשת כך גם המכירות יגדלו, בעצם כדאי שנחשוב כיצד יכול בעל עסק קטן או בינוני – אגב גם גדול –  לשווק את עצמו, אלו ערוצים קיימים שיבטיחו לו לקוחות באופן שוטף, אחת האפשרויות היא מיקום, מיקום, מיקום ! ואכן עסקים רבים משלמים שכירות גבוהה מאוד על מיקומם.
אך מה אם העסק שלך לא ממוקם במרכז העניינים, או שהינך נותן שרות ללא מקום פיזי, והלקוחות לא בדיוק יודעים היכן למצוא אותך.
גוגל אדוורדס או PPC יכול להיות פתרון מעולה לעסקים מסוג זה, מעצם היותו של גוגל מנוע החיפוש הפוץ ביותר בעולם הוא מרכז את רוב החיפושים בכל העולם ובכל מקום מתרכז בחיפוש המקומי.
על מנת להבטיח כמו שצריך קריטי מאוד  למנוע טעויות אשר תוצאותיו לא יניבו פרי ב – PPC . להלן 4 טעויות נפוצות ואיך להימנע מהן.

הגדרת תקציב יומי

Google AdWords  מאפשרת לך להגדיר תקציב יומי עבור כל מסע פרסום בחשבון. ברגע שהגדרת תקציב יומי מוגדרגוגל  AdWords עושה כמיטב יכולתה לא לצבור יותר קליקים ליום מאשר התקציב שהגדרת. עבור משמשים רבים וותיקים בתחום זוהי תכונה מפתה, כי זה מאפשר שליטה מלאה על התקציב, כאשר התקציב היומי שלך מתקרב למיצוי גוגל מתחילה לצמצם את מספר הפעמים שהמודעות שלך מוצגות. ואכן זה מאט את ההוצאות בתקציב, אבל העסק שלךנראה הרבה פחות פעמים בתוצאות החיפוש. משמעות הדבר הוא סיכוי נמוך מאוד של גולש פוטנציאלי לראות את המודעה שלך, גיליתי כי כאשר אין הגדרת תקציב יומי, או כאשר אתה מגדיר תקציב יומי גבוה אתה יכול להיות בטוחים ש גוגל AdWords היא מציגה  את מודעות בתדירות גבוהה יותר, אך עליה וקוץ בה – אם לא תעקוב אחת התקציב זה יכול לעלות לך המון כסף כי הקליקים ימשיכו לזרום מבלי שתעמוד בלחץ ולא תרצה לשלם לגוגל מעבר ליכולות שלך. ולכן הגדרה כזו צריכה להיות רק את אתה יכול לעקוב אחר התקציב בכל רגע ורגע.

 שימוש רק קבוצת מודעות אחת

בכל חשבון AdWords אפשר ליצור  עד 25 מסעות פרסום, ובתוך כל מסע פרסום אפשר ליצור עד 2,000 קבוצות מודעות  גוגל  ADWORDS מנסה למקד את מילות המפתח בתוך קבוצת מודעות למודעות שאתה יוצר – אם מילת מפתח THBV ,UTN, היטב את כל אחת מהמודעות, אזי המודעה תהייה בעלת איכות דירוג נמוכה מאוד, ואז היא תופיע למטה ובמחיר גבוה. ולכן כל המודעות חייבות להיות רלוונטיות למילות החיפוש באופן מאוד קפדני ומדוייק ורק כך תוכל להגדיל את האפקטיביות של הקמפיין.

מחקר מילות מפתח גרוע

שלב ראשון בכל קמפיין של גוגל  ADWORDS חייב במחקר של מילות מפתח, היום בעידן של עדכון יונק הדבש כדאי מאוד להשתמש במילות מפתח של זנב ארוך, יש להתמקד במילות מפתח או ביטויים שאתה בטוח שהם חשובים לעסק שלך ולגולשים אתה חייב לחשוב כמו גולש פוטינציאלי ולסות לנחש מה הוא צריך לחפש ומה הוא צריך להקליד במנוע החיפוש כדי להגיע למודעה שלך, ורק לאחר מכן לבנות מודע אטרקטיבית שתגרום לו להתקשר, המודעה חייבת להיות עם מילות המפתח שבחרת באופן מדוייק ביותר, אני מציע לכל מילת מפתח להציג מודעה שונה. שים לב כי מילות מפתח כלליות יותר וקצרות יותר עולות הרבה יותר מביטויים ארוכים יותר המורכבים ממספר מילים.

מילות מפתח רבות מדי

כפי שגיליתי, במחקר של מילות מפתח אתה יכול להגיע למאות ולפי ביטויים, כדאי מאוד שתתמקד ב 20 עד 30 ביטויים, כפי שבודאי תראה כל השאר מניבים מעט מאוד תנועה.