עשר המלצות לקידום אתרים

עשר המלצות לקידום אתרים
עשר המלצות לקידום אתרים

מניסיון של שנים בהפעלת בלוגים ואתרים כדאי שתלמד את עשרת הלקחים החשובים  איך לייעל את הבלוגים למנועי חיפוש ולהגדיל את התנועה לאתרים. להלן 10 טיפים לבלוגרים, אני מקווה שטיפים אלו יתנו לכם מספר תובנות לשפר את הבלוג שלך. ולתרום בסופו של דבר לקידום האתר שלך

  1. ראשית יש לבצע מחקר מילות מפתח ולהשתמש במילות מפתח בכותרת והתוכן שלך. הכותרת בדף הבית שלך היא המקום החשוב ביותר לתכונת מילות המפתח החשובות ביותר שלך. כשאתה מפרסם מאמרים חדשים, יש להכניס לכל מאמר שם תיאור ומילות מפתח יחודיים. חשוב מאוד גם לגוון במילות המפתח.
  2. התקן תוספים ליצירת כתובות אינטרנט ידודיתיים תוספים אלו מציעים הגדרות רבות המסייעות ליצירת אתר ידידותי יותר.
  3. השתמש בכתובות אתר ידידותיים. בעיקרון הוספת מילות מפתח בכתובות שלך היא רעיון טוב. בוורדפרס למשל, זה נעשה על ידי הפעלת פונקציה שנקראת “Permalinks.”
  4. חד משמעית, כתוב תוכן מקורי. אין להעתיק תוכן מאתרים אחרים, ואם אתה עושה זאת, הקפד לכתוב אותו מחדש. תוכן משוכפל מסונן לרוב על ידי מנועי החיפוש.
  5. כתוב בלוג על בסיס קבוע וכסה את הנושאים והמגמות האחרונות בתחום, כתוב על כל דבר חדש וחם בתחום הבלוג, הייה בן הראשונים לפרסם חדשות בתחומך, כך תוכל להשיג יותר תנועה בזמן שהנושא חם. תוכן טרי הוא חלק חשוב מאוד במדד האלגוריתם של גוגל.
  6. ייעל שמות התמונה שלך ותגיות alt, כלול מילות מפתח עבור בחלק חיפוש התמונות של מנועי החיפוש.
  7. פרסם קישורים למאמרי הבלוג שלך באתרי מדיה חברתיות כמו פייסבוק, טוויטר ו-LinkedIn. מעורבות חברתית, ברשתות החברתיות מקדם את האתר שלך.
  8. בנה מערך קישורים לדף הראשי שלך , קשר בין הבלוגים בנושאים דומים, קבל רק קישורים מאתרים חזקים, והמנע מקישורי זבל וחוות קישורים.
  9. השתדל לכתוב פוסט אורחים באתרים דומים למטרות בניית קישורים. דרך טובה לעשות זאת היא לשאול בלוגרים אחרים אם הם מעוניינים להחליף מאמרים, אבל אל תוציא יותר מדי קישורים יוצאים מהבלוג שלך, הם עשויים להפחית את הערך של האתר שלך.
  10. הכי קל ללכת על יבוא הזנות RSS לתוך הבלוג שלך. למרות שזה יכול להיות מקור טוב לתכנים נוספים, אך אתה רוצה את רוב התוכן מקורי. אם אתה משתמש בהזנות RSS, אני ממליץ לשמור הזנות אלו בפחות מ 10 אחוזים מהתוכן הכללי שלך. עדכון פנדה פגע בתכונה זו.

אמנם יש הרבה יותר טיפים שאני יכול לחלוק איתך, אלה שהזכרתי  10. אני מקווה שתהנה מהמאמר ושהטיפים יעזרו לך לשפר את הדירוג שלך.