מהו כרטיס ביקור דיגיטלי?

מהו כרטיס ביקור דיגיטלי?

נתחיל בשאלה פשוטה- מהו כרטיס ביקור דיגיטלי? כרטיס ביקור דיגיטלי הוא צורה אלקטרונית של כרטיס ביקור בו ניתן להשתמש במקום כרטיס ביקור מנייר.

הכרטיס שאנחנו מציעים באתר https://idcard.co.il  יעניק לך את  האפשרות ליצור ולשתף כרטיסי ביקור דיגיטליים ללא עומס דרך אינטרנט, וואטסאפ, פייסבוק, צ’אט, דוא”ל .

כרטיסי ביקור דיגיטליים עוזרים לך לשתף אנשים ולספר להם דרך כרטיס הביקור את הסיפור של העסק שלך. באמצעות IDCARD   תוכלו לשלוח את כרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם לכל אחד גם אם אין לו שום אפליקציה ייעודית המותקנת בסמארטפון.

טיפ למקצוענים: כיצד לבנות סיפור מותג?

מה מניע אותך? מה מעורר את הצוות שלך להתעורר ולהיכנס לעבודה כל יום? איך החברה שלך תשנה את העולם? סיפורי מותג מתחילים בתשובות לשאלות אלו – התחילו להשמיע את הקול שלכם.

מדוע כדאי להשתמש בכרטיס ביקור דיגיטלי?

בארבע המאות האחרונות אנו משתמשים בכרטיסי ביקור מנייר. בעיקרון, רוב הנייר מיוצר מעץ, הדבר המעציב בסיפור הוא ש -88% מכרטיסי הביקור נזרקים בממוצע לאחר שבוע .אני רוצה לפנות אליך בבקשה, הפסק להשתמש בכרטיסי ביקור מנייר והתחל להשתמש בכרטיסי ביקור דיגיטליים. שמור על העצים, שמור על כדור הארץ – היה דיגיטלי עם IDCARD   והגדל את הרשת שלך בצורה חכמה יותר.