איך לקדם אתר ב-  2018

איך לקדם אתר ב-  2018

איך לקדם אתר ב 2018 – זהו המדריך האולטימטיבי לשליטה בתוצאות החיפוש של Google לשנת 2018.

אני אציג כאן אסטרטגיות ישומיות שנבחנו לא רק בארץ אלא בכל העולם, הן עובדות ואף יעבדו עוד יותר טוב ב 2018 , בואו לצלול פנימה.

חוויית משתמש

דירוגים  וחוויית משתמש, בשנה שעברה הודיעה גוגל כי RankBrain היה גורם הדירוג השלישי החשוב ביותר שלהם:

בחודשים המעטים שבהם היא הושקה לאויר , RankBrain הפכה להיות הגורם השלישי בחשיבותו לתוצאה של שאילתת חיפוש”. ויותר מכך האלגוריטם RankBrain הולך להיות  חשוב ביותר בשנת 2018.

אם כך מהו RankBrain,  בדיוק? איך אפשר להשתמש בו? מה לעשות כדי להתחבר אליו ואיך עובדים איתו?

RankBrain היא מערכת למידה ממוחשבת המסייעת ל- Google למיין את תוצאות החיפוש שלהם. זה אולי נשמע מסובך, אבל זה ממש לא. RankBrain פשוט מודד כיצד משתמשים מקיימים אינטראקציה עם תוצאות החיפוש ומדרג אות בהתאם.

לדוגמה, נניח שאתה מחפש “פי וי סי בתל אביב” ב- Google. והתוצאה החמישית נראית מפתה ומיוחדת במיוחד. אז אתה ממהר ללחוץ על הקישור החמישי בדף התוצאות של גוגל.

וכאשר אתה מגיע לשם אתה מגלה שזה בדיוק מה שחיפשת,  זה המאמר או האתר הכי טוב על פי וי סי בתל אביב  שקראת אי פעם או שמצאת בדיוק את הדגמים אותם אתה מחפש או שהמגוון של הדגמים עניין אותך כי זה בדיוק הטעם שלך.

RankBrain שם לב לכך ואם תהליך כזה מתרחש עם עוד מספר גולשים, כנראה שהאתר במקום החמישי רלוונטי יותר טוב יותר ממוקד יותר התוכן והכותרת מושכים יותר את הגולש ואז ימדד זמן השהייה באתר החמישי, במידה וזמן השהייה יעמוד על 3 דקות, אתר זה יקפוץ למיקום הראשון.

מחקר שנערך לאחרונה על ידי SearchMetrics תומך בהצהרה זו. הם גילו כי ממוצע זמן השהייה באתרים הממקומים בעשרת התוצאות הראשונות של  Google הוא 3 דקות ו -10 שניות.

זה הגיוני אם אתה חושב על זה:

אם אתה מבלה זמן רב בדף, אתה כנראה אוהב את התוכן בדף זה.

ואם מספיק אנשים יחושו באותו אופן, Google תתחזק את התוכן הזה כדי שיהיה קל יותר למצוא אותו. ואם דף זה מקבל שיעור קליקים גבוה מהממוצע, אנו משתמשים בו כסימן לכך שהדף אמור לקבל דירוג דירוג קבוע “.

להלן  כמה אסטרטגיות פשוטות שאתה יכול להשתמש בו כדי לשפר את שיעור הקליקים.

ניסוח כותרת

הגולש מחפש את הביטוי “לכתוב ספר במהירות”

כותרות גרועות

  • איך לכתוב ספר במהירות
  • כתיבת ספר במהירות

כותרות טובות

  • מה הסוד לכתיבת ספר טוב במהירות
  • טיפים להשראה לכתיבת ספר טוב במהירות
  • טכניקות מיוחדות לכתיבת ספר במהירות
  • תשעה טיפים לכתיבת ספר טוב במהירות

ממוקד תוכן והקשר

אם אתה רוצה לשלוט בקידום אתרים –  SEO בשנת 2018, אתה צריך להיות ממוקד הקשר בתוכן שלך, ממוקד הקשר זה לבנות הקשרים חזקים סביב התוכן שלך

למעשה, מחקר אחד כמצא כי כבר מצא כי שיעור הקליקים האורגני בגוגל ירד ב -37% מאז 2015.

זה לא סוד מדוע זה קורה  גוגל יצרה מנגנון תשובות מתוחכם מאוד בראש העמוד של החיפוש בצפיפות גבוהה עם תיבות תשובה, מודעות, קרוסלות, “אנשים גם שואלים” קטעים, ועוד.

בעבר  Google ניתחה את הדף שלך לפי מספר הפעמים השתמשת במילת מפתח ספציפית, כלומר צפיפות מילת המפתח, במילים אחרות, הם התמקדו  100% על תוכן הדף, לכן, עכביש Google היה מבקר בדף כדי לבדוק אם מילת המפתח שלך הופיעה באלמנטים הבאים:

  • בתג כותרת
  • בכתובת אתר
  • בטקסט ALT של תמונה
  • בתג תיאור
  • בתג H1

כדי להיות הוגנים, הם עדיין מסתכלים על הדברים האלה. אבל גוגל של היום הוא הרבה יותר חכם ממה שהיה פעם. אז במקום לבדוק רק את התוכן, גוגל  עכשיו  מרבה להתמקד בהקשר.

מה זאת אומרת?

זכור: המטרה  החשובה ביותר  של Google היא להראות למשתמש את התוצאה הטובה ביותר. וברוב המקרים, התוצאה “הטובה ביותר” אינה אלא פיסת תוכן עם מילות מפתח.

סמכות בנושא תוכן

אז יך אתה יכול לכתוב את סוג של תוכן בצורה מעמיקה כפי גוגל רוצה לראות?

ראשית, תוכן משמעותי הוא תוכן המכיל כ –  2,000 מילים. בדרך זו, תוכל לכסות את כל מה ש- Google מחפש וכל מה שהגולש צריך לדעת על נושא זה.

לדוגמה, נניח שאתה מפרסם מאמר על תכשיטים מאבני חן

מילות מפתח יהיו מונחים כמו:

  • תכשיטים
  • תכשיטי מאלה
  • תכשיטי אבני חן
  • טבעות אבני חן
  • שרשראות אבני חן

וכאשר Google רואה את מילות המפתח בדף שלך, הם חושבים: “מדהים! דף זה בהחלט מכסה את הנושא הזה ממש טוב. ” אבל היכן ההקשר הרחב ? כאן יש להיות יצירתי ולנסות לחבר את כל מילות המפתח בהקשר הרחב כמו:

טבעות אבני חן יקרות, טבעות זהב משובצות אבני חן, טבעות אבני חן צבעוניות,  שמות אבני החן כמו ג’ספר המטיט ועוד….  כלומר בכדי שגוגל יבין שהאתר מקיף את הנושא או המאמר מקיף את הנושא של תכשיטים הוא חייב לראות גם את הביטויים שבהקשר הרחב של תכשיטים.

ניתן להשתמש בכלי זה שיעזור לכם לאתר הקשרים lsi graph.

התכונן לאינדקס הראשון של Google לנייד

בשנה שעברה הודיעה גוגל כי הם עוברים ל”מדד נייד ראשון “. במילים אחרות, Google תתחיל למדוד  את הגרסה הניידת של האתר שלך בגרסה המותאמת לניידי, וזה ישפיע  גם על גולשים שמחפשים במחשב נייח.
מהלך זה הגיוני.   מאוד כיום, כ-  60% מהחיפושים ב Google הם ממכשיר נייד. וזה רק הולך לגדול בעתיד.
למרות שהאינדקס הראשון של Google לנייד עדיין אינו חי ובועט ,הוא מגיע אמור להופיע בכל יום, ולכן אני ממליץ להתכונן למהלך כבר עכשיו.

כיצד להתכונן למדד הנייד של גוגל

התאמת תבנית ומערכת

התאם את האתר שלך לניידים, חפש מערכת שתתמוך בכך ולא פשוט חשוב גם תבנית שתתאים לניידים. ודא שהכתב לא קטן מידי ולא גולש לאזורים שאינם נראים בנייד, ודא שישנו תפריט שמתאים לנייד. בסופו של דבר נסה בעצמך לגלוש דרך הנייד לאתר שלך ובחן אותו ואת מידת התאמתו.

תוכן וידאו ותמונות

צור תוכן חזותי יחד עם תוכן מילולי – תמונות ווידאו, גרפים וטבלאות.
למעשה, סקר שנערך לאחרונה מצא כי 37% מהמשווקים ציינו כי שיווק חזותי הוא הצורה החשובה ביותר של תוכן עבור העסק שלהם. ואם אתה יכול לחבר אותם עם   סקר, או מחקר בתעשייה, זה יוסיף עוד יותר חוזק לאתר. ובזכות אתרים כמו Pinterest ו Instagram, תוכן חזותי ימשיך להראות צמיחה בשנת 2018.
מחקרים רבים מראים  כי 43% מהגולשים רוצים לראות תוכן וידאו בנוסף לטקסט. אם אינך יוצר תוכן וידאו, אתה מפסיד.

הנה הנחיות לניצול היתרונות של קידום אתרים ב- 2018:

יוטיוב המציג סרטוני וידאו הוא מנוע החיפוש השני בגודלו בעולם אחרי גוגל ואגב גם הוא שייך לגוגל.
וכמו כל פלטפורמת וידאו באינטרנט, היא גדלה במהירות דיווחים של Huffington Post  מדווחים כי כמות הזמן שאנשים שוהים  ב- YouTube גדלה ב  60% בהשוואה לשנה שעברה, נתון זה מרמז על שינוי משמעותי מאוד, ואם נחשוב לעומק גם אנחנו כאשר אנחנו מחפשים נושא מסויים או מדריך כלשהו אנחנו מעדיפים לראות סרטון ולא רק לקבל הסבר מילולי.

בקיצור, יותר ויותר אנשים מחפשים דברים ב- YouTube -ומדלגים על מנוע החיפוש של גוגל.
אז אם אתה רוצה לקבל יותר תנועה אורגנית איכותית בשנת 2018, אני ממליץ ליצור אופטימיזציה של תוכן במיוחד עבור  ,YouTube זהו מנוע חיפוש  גדול ועוצמתי מכדי להתעלם ממנו.
יתרון נוסף חשוב הוא ובהתחשב בכך ש- Google מחזיקה ב- YouTube,  יש סיכויים גדולים מאוד לקבל תוצאות וידאו בחיפוש בגוגל בשנת 2018. למעשה, Google החלה למזג את תוצאות YouTube בחיפוש תמונות של Google:

לכן אני ממליץ להטביע תוכן וידאו בפוסטים שלך בבלוג. מניסיוני, זה יכול לתת לך דחיפה רצינית מאוד גם בתוצאות החיפוש וגם באחוז נטישה נמוך.

חיפוש קולי

קצת נתונים לפני שאפרט על הטרנד החדש ישן של חיפוש קולי –

40% מהמבוגרים מבצעים לפחות חיפוש קולי אחד בכל יום.
החיפושים הקוליים שבוצעו ב- Google גבוהים פי 35 מאז 2008.
20%  מכלל החיפושים בנייד הם חיפושים קוליים.

כיצד לייעל את החיפוש הקולי באתר

ראשית, התוכן שלך צריך להיות כבר בדף הראשון. שנית הוסף שאלה ותשובה בתוכן שלך.
הרוב המכריע של חיפושים קוליים מבוססים על שאלה “איפוא אפשר למצוא…. או “איזה מקדם אתרים מומלץ”
כאשר חיפוש כזה מתרחש, גוגל בדרך כלל בוחרת דף המכיל ראשית את השאלה ושנית את  התשובה.

תוכן וקישורים הם המפתח

תוכן וקישורים הם  חשובים ביותר ללא תוכן מדהים, לעולם לא תקבל קישורים. ובלי קישורים, לא תוכל להגיע לדף הראשון.
למעשה, גוגל יצאה לאחרונה בהכרזה   תוכן וקישורים שלהם מספר אחד ומספר שתיים בגורמי הדירוג. קיצור, תוכן וקישורים יהיה עדיין הבסיס של SEO בשנת 2018.