מה עושים לפני שמתחילים לבנות אתר?

מה עושים לפני שמתחילים לבנות אתר?

מה עושים לפני שמתחילים לבנות אתר? לפני שניגשים לבנות אתר, יש להגדיר מראש את קהל היעד של האתר, בשלב זה יש להיכנס לראש של הלקוח שלכם ולחשוב מה הוא מחפש, אלו מילים הלקוח ירשום במנוע החיפוש כדי להגיע אליכם.

ובעידן של החיפוש הקולי יש להוסיף גם על איזה שאלות? רצונות וצרכים אתם יכולים לענות ללקוח, ולכן מדובר לא רק על מילות מפתח אלא גם על שאילתות ארוכות יותר.

את תהליך בדיקת מילות המפתח  והשאלות והתאמתן לאתר יכול לבצע רק מקדם אתרים מקצועי. ברגע שמילות המפתח הרלוונטיות נמצאות בידכם ניתן להתחיל  לבנות את שלד האתר מבחינת קטגוריות ראשיות ומשניות ואז בכתיבת התוכן לאתר.

גם כאן יש להתייעץ עם מקדם אתרים, תוכן שייכתב נכון יעזור מאוד לקידום האתר ולעומתו תוכן קלוקל ולא כתוב נכון יזיק מאוד לקידומו של האתר. רק לאחר סיום כתיבת החומרים והעימוד לקטגוריות אפשר לפנות לעיצוב האתר.

העיצוב אינו אמור לפגוע בקידום האתר אך לעיתים קרובות בוני האתרים למיניהם מחפשים עבודה קלה ובונים אתרים במערכות ניהול פרימיטיביות, מערכות ניהול אלה לא מתאימות לקידום אתר, והאתר מקבל דירוג נמוך במנועי החיפוש. ב- ONTOP-SEO אנחנו נבצע את כל השלבים המקדימים הללו ונמסור לידך את כל החומר ותוכנית מסודרת לבניית האתר מבחינת תוכנו  לקראת בניית האתר.