מה ההבדל בין שיווק תוכן ו- SEO – קידום אתרים אורגני?

מה ההבדל בין שיווק תוכן ו- SEO – קידום אתרים אורגני?
מה ההבדל בין שיווק תוכן ו- SEO – קידום אתרים אורגני?
מה ההבדל בין שיווק תוכן ו- SEO – קידום אתרים אורגני?

אם אתה כבר מחובר לעולם השיווק המקוון בעשור האחרון, בוודאי שמעת את המונחים “SEO” או בעברית אתרים אורגני  ו “שיווק תוכן” שני מושגים בשימוש תדיר למדי. יתר על כן, שני מושגים אלו מתייחסים לאסטרטגיות דומות מאוד.

אם אתה חדש בענף השיווק המקוון, זה יכול להיות   מבלבל. גם אם אתה מנוסה, ייתכן שיהיה לך קושי להבחין בין  שני מושגים. ברמה מסוימת, זה בסדר; שיווק תוכן ו- SEO הן שתי אסטרטגיות המשולבות היטב. אבל אם אתה רוצה להפיק את המרב מהשיווק המקוון שלך, אתה צריך לדעת איפה הכל מתחיל ומסתיים.

תצוגת תוכן  ברמה גבוהה

נתחיל על ידי הגדרת מטרות וטכניקות של שיווק תוכן. בעיקרו של דבר, הרעיון הוא ליצור תוכן מעשי, אינפורמטיבי, משעשע, או שימושי בעל ערך גבוה עבור הגולשים.

סוג התוכן לא משנה כל כך הרבה – זה יכול להיות בצורה של הודעות בלוג, קטעי וידאו, פודקאסטים, או אפילו טקסט המובנה מפסקאות באתר שלך

המטרה היא כמובן למשוך גולשים לאתר שלך על ידי כך שאתה נותן  להם משהו שהם רוצים (בדרך כלל בחינם), ולאחר מכן לשכנע אותם להמיר זאת על ידי גלישה או כניסה  רכה אל אזור המוצרים והשירותים שלך שמן הסתם הם בתשלום.

אופטימיזציה  SEO

אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) היא סדרה של טכניקות שיטות וטקטיקות שנועדו להגדיל את דירוג האתר שלך במנועי החיפוש, הדירוג מתייחס לאתר כולו וכולל גם דפים בודדים בתוך האתר.

הדירוג של דפים והאתר במנועי החיפוש מבוסס על שתי קטגוריות רחבות  של גורמים- הרלוונטיות והסמכות. הגדלת הרלוונטיות פירושה בדרך כלל התאמה אישית של התוכן למשתמשים בחיפוש, תוך הגדלת הסמכות שלך כמומחה  פירושה של סמכות זו היא להפוך את האתר שלך לאמין יותר ובר סמכא בתחום על ידי יצירת תוכן מקצועי ייחודי וטוב.

המטרה היא להגדיל את הנראות שלך במנועי החיפוש על ידי עמידה בציפיות ובהנחיות  מנועי החיפוש ושיטות הדירוג.

סיכום

אם כך שיווק נכון של אתר חייב להתבצע בשתי רמות אחת רמת התוכן המקצועי והסמכותי, אתה בעל הידע החדש והרלוונטי ואתה משתף את הגולשים שלך במידע רלוונטי להם, והרמה השנייה היא אופטימיזציה של האתר כלפי מנועי החיפוש, עמידה בהנחיות של מנועי החיפוש להצגת האתר באופן אופטימלי במנועי החיפוש.