ימי דפי זהב חלפו מזמן

ימי דפי זהב חלפו מזמן

שנים  חלפו מאז אותם הימים של דפי זהב, דפי זהב ומאז מי שמנהל את העולם העיסקי בפרסום הוא הענק גוגל, סקרים מראים שרוב העסקים שאינם בעלי אתר אינטרנט ואינם מופיעים בגוגל מוותרים על עוד הכנסה משמעותית מהרשת, המצב חמור יותר כאשר מדובר על עסקים בינלאומיים.
כאשר רשת האינטרנט משפיעה  64 אחוזים מכלל המכירות של כל עסק בעולם, על פי האתר   Adweekhttp://www.adweek.com  , ושיטת הקנייה המועדפת על פני 81 אחוזים מהצרכנים  שמחפשים את האתר של החברה לפני רכישת כל מוצר, שירות , אזיי אין ספק שאם אתה לא בגוגל אתה לא קיים!!!
אבל גם אם יש לך אתר והוא נמצא בתחתית החיפושים של גוגל – או גרוע מזה, לא מופיע בכלל – במהלך החיפוש של הקוחות, העסק שלךה במצוקה קשה.
בכדי להגיע לתוצאות טובות בפרסום האתר, בפרסום אורגני או בפרסום ממומן יש להשתמש במספר תוכנות ואלגוריתמים לחפש רמזים ומילות מפתח כדי להציג תוצאות חיפוש שתהיינה רלוונטיות לחיפוש של המשתמשים בקצה.
חשוב לעבור על האתר ולסרוק שוב את כל החומר, להסיר דברים שאינם רלוונטיים יותר, מיושנים ושאינם תורמים יותר ללקוח, להשאר רלוונטי עם חומרים חדשים, חידושים, מוצרים חדשים שעונים לצרכי השעה והכי חשוב להיות שקוף עם הלקוח, לא לנסות למכור לו לוקחים ולא לנסות לעבוד עליו, הסיבה פשוטה כל נסיון כזה ירשם ברשת וישאר שם ויהווה כתם על החברה.
איזכורים שליליים קשה מאוד להסיר מהרשת ומנסיון ניתן להסיר או לדחוק אותם אך לא את כולם וכמובן שתהליך זה הוא ארוך מאוד וההשקעה לפעולה זו יקרה מאוד, אבל קח עשרה טיפים ישומיים לקידום אורגני שתוכל לבצע כבר מחר בבוקר.