טיפים לקידום אתרים

טיפים לקידום אתרים

קידום אתרים הוא מקצוע לספקולנטים עם ידע מקצועי רחב מאוד בהבנת רשת האינטרנט, ספקולנטים כי הם לא הבעלים של גוגל ולעולם יהיו כאלה, ולכן עליהם לנתח כל אימת שהם במקצוע את העכביש של גוגל אותה תוכנה שמדרגת את האתרים במנוע החיפוש הדומיננטי ביותר ברשת, העכביש של גוגל  SPIDER   בשפתו המקצועית היא תוכנה המדרגת את האתרים בהתאם לפרמטרים ברורים מאוד ודי נוקשים שלעיתים משודרגים על ידי צוות הפיתוח של גוגל, וכמה שהוא אנליטי וברור עדיין מקדמי האתרים מנסים בכל כוחם לסנטז את מרכיביו, כך שיוכלו להבין מהם הגורמים לעלייתו ונפילתו של אתר.

לא בטוח שאנשי גוגל יודעים את התשובה לשאלה, בגוגל ישנו מידור גדול מאוד בעניין מנוע החיפוש והפרמטרים להשגת תוצאות גבוהות, כל מחלקה בפיתוחו של מנוע החיפוש עובדת על פרמטר אחר וכל אחד בצוות עובד על גורם אחר כך שבסופו של דבר מתקבל תמהיל מאוד גדול של עשרות פרמטרים המשפיעים על מיקומו של אתר  בגוגל.

 

מקדמי אתרים יודעים כמעט על כל הפרמטרים, קשה להם להצביע על אחוזי ההשפעה של כל אחד מהפרמטרים המשפיעים אך לעניות דעתי כל הפרמטרים ידועים, לפחות למקדמי אתרים ותיקים ומנוסים.

מידי פעם יוצאות מבית גוגל הצהרות חשובות בנוגע לקידום אתרים, הצהרות של חשיבות גורם כזה או אחר והשפעתו על מיקום האתר, כמו ההצהרות על פיג’ רנק  PR    ועל המטה קיוורדס  META KEWORDS   בעיקר על כך שהם אינם רלוונטיים יותר למיקומו ולקידומו של האתר.

גוגל מנסה בכל מאודו למנוע ממקדמי אתרים לבצע קידום שאינו תואם את כללי האתיקה, כלומר להעלות לראש מנוע החיפוש תוצאות שאינן רלוונטיות, כל מה שמעניין את אנשי גוגל הוא להביא לגולש תוצאות רלוונטיות לחיפוש שביצע, ועל כן כל נסיון לגרום לאתר לעלות לראש מנוע החיפוש בשיטות פסולות  BLACK HAT  מוענשות על ידי גוגל והאתר נזרק לדפים אחרונים במנוע החיפוש או לעיתים אף נמחק מהאינדק של גוגל.

אם כך מניסיוננו מה חשוב על מנת שאתר יקודם

שלב ראשון הוא בחשיבה של מקדם האתרים, תחשוב על האתר ואל תחשוב על קידומו, תחשוב מה טוב לאתר ולגולשים, ברגע שהחשיבה תעבור לפאזה הזו האתר יראה טוב יותר נגיש יותר והגולשים יחזרו אליו.

שלב שני והחשוב ביותר הכנס כל הזמן חומר חדש לאתר, תוכן עדכני חדש ומקורי.

שלב שלישי קשר את האתר שלך לאתרים רלוונטיים בתחום בו האתר עוסק.