הסוד של קידום אתרים

הסוד של קידום אתרים

לקוחות וחברים שואלים אותי בתדירות גבוהה, מה לדעתך הפרמטרים החשובים ביותר לקידום אתר, תחשוף בפנינו את הסוד הגדול של קידום אתרים. אז הנה אני חושף אותו כאן בפעם הראשונה, בלי להסתיר מאומה.

קידום אתרים תלוי אך ורק בעבודה קשה רציפה דקדקנית ועקבית. ומי שאין לו את התכונות הללו שלא יעסוק בתחום. משום שאין כאן מקום לעבודה חובבנית, העקביות והדיוק מאוד חשובים משום שאנו עובדים מול תוכנת מחשב של גוגל, מול אלגוריתם מדוייק ועקבי של גוגל  שלעיתים משנה את הקוד אך שינויים אלו הם מינוריים ונכנסים בהדרגה.

אז מה אם כן חשוב לצורך קידום, אז מי שבאמת רוצה לעבוד קשה הנה המתכון….

הכותרת מאוד חשובה, התיאור פחות, אך הוא זה שיופיע בחיפוש מתחת לכותרת בחיפוש ולכן הוא לא פחות חשוב , משום שהוא יגרום לגולש להיכנס או לא, לאתר, מילות המפתח כלל וכלל לא חשובות לפחות לגבי החיפוש בעברית.

אבל מה שהכי חשוב לאתר כדי לקדם אותו זה ותק, תוכן המתעדכן על בסיס יומי, שבועי וכמה שיותר, אתר הכתוב נכון מבחינה תחבירית כלומר קריא לגוגל או כפי שאנו אומרים אתר שמדבר “גוגלית” וכמובן שקישורים רלוונטיים.

לאחר מכן ישנם פרמטרים נוספים הקשורים לשרת, להתנהגות הגולשים באתר, ועוד עשרות פרמטרים נוספים שמשפיעים, אך ציינתי את החשובים ביותר. זה בעקבות עבודה של שנים בקידום ועם ניסיון של קידום 150 אתרים, תקנו אותי אם אני טועה.