הקשר בין קידום אתרים ליחסי ציבור

הקשר בין קידום אתרים ליחסי ציבור

יחצנות פועלת עלינו לכל אורך היום ובכל המדיות התקשורתיות האפשריות, רדיו, טלוויזיה, שלטי חוצות מודעות וכתבות בעיתונים ובעשרות השנים שהאינטרנט קיים גם שם. אז איך יחצנות יכולה לעזור בקידום אתרים.

אין לזלזל בערך של הודעות לעיתונות בקידום עסקים ובקידום אתר. זה מקדם את איכות התנועה ואת הדירוג של האתר בעיני מנועי החיפוש. הודעה לעיתונות צריכה להיות ידיעה חדשותית ממוקדת. הודעה כזו אידיאלית כאשר היא מכילה  תוכן על אירועים מעניינים המתרחשים בהווה, ממש ברגעים אלו, או בימים הקרובים. בהודעה לעיתונות אנחנו נדרשים להעשיר את הטקסט בביטויי מפתח שיכולים להגדיל את התנועה באתרי אינטרנט שלנו ולעזור בקידום אתרים. הודעות לעיתונות יכולות להיות מותאמות למילות המפתח ולשם האתר כדי לשפר את הדירוג הכללי של האתר.

להודעה לעיתונות יש גם את הכוח לשמור על קשרים עם לקוחות קיימים ולמשוך את תשומת הלב של לקוחות חדשים. כאשר מילות המפתח נבחרו בקפידה, הם יכולים לגרום לתנועה איכותית יותר לאתר ולתת לאתר חשיפה רבה יותר, יש לשים לב בעת כתיבת הודעות לעיתונות להתרכז בכללים של קידום אתרים. לפני שימוש במילות המפתח חשוב לחקור אותם מבחינת הרלוונטיות שלהם לקהל היעד ולנושא בהודעה.

מילות מפתח והקשרים למילות מפתח –  יש להוסיף את ההודעה לעיתונות על מנת לשפר את תהליך הייעול. מילות מפתח אלו צריכות להיות ממוקמות באופן אסטרטגי לאורך כל ההודעה מתחילת ועד סופה. למילות המפתח צריך יש להוסיף קישורים, צפיפות מילות מפתח צריך להיות מתאים והגיוני לא להחסיר אך גם לא להגזים. ולפזר את המילים בכל הפסקאות של התוכן. הודעות לעיתונות הם כלי שיווק אופטימלים לחשיפת אתר האינטרנט.