מיתוג אישי וקידום אתרים

מיתוג אישי וקידום אתרים

אחד מהטרנדים האחרונים בקידום אתרים הוא קידום אישי או בשם מפוצץ וטרנדי יותר מיתוג אישי, ובכן מיתוג אישי הפך לשם דבר במשרדי יחסי ציבור, במיתוג אישי עלינו ליגה של מיתוג השם כן השם שלך הופך להיות מותג המשווק בכל הרשת, אתה מותג, והשם שלך יכול למכור שרות או מוצר, ישנם כאלה מיליונים שכבר מיתגו את שמם, והשם הוא פועל יוצא של כל המוצרים או השירותים אותם הם מוציאים תחת חסותם.

בזמן האחרון פנו אליי מספר לא קטן של לקוחות שביקשו להסיר את שמם מהעמוד הראשון של גוגל, חלקם על תיקים של מרמה ותיקים אחרים שנדונו בבית המשפט ושמם התנוסס בדף הראשון של גוגל, גם אם הם יצאו בסופו של דבר זכאים לגמרי עדיין שמם התנוסס בראש כתב האישום, אחרים כי הפיצו עליהם שמועה באתר כזה או אחר ומכיוון ששמם מופיע מעט באינטרנט כל אזכור של שמם עלה לדף הראשון.

אותם אנשים ביקשו להסיר כל אזכור של שמם או להעלות לדף ראשון אזכורים חיוביים, ובכן במצבים אלו העבודה למקדם אתרים אינה פשוטה ומצריכה גיוס רב של משאבים וזמן, כל זאת במקרה של מיתוג חיובי שיכסה על המיתוג השלילי שכבר קיים ברשת, והיום יותר מתמיד רשת האינטרנט הפכה לרשת המידע הגדולה ביותר בעולם ומה נוח יותר מאשר לחפש באינטרנט שת שמו של מי שאתה עושה מולו עסקים, האינטרנט נותן לאנשי העסקים מבט ראשון וחטוף על כל קורות חייו של האדם העומד מולך.

להלן כמה טיפים למיתוג אישי כפי ששודרו ב – בי בי סי עם המומחה למיתוג אישי דן שוובל

ראשית אם ברצונכם למתג את עצמכם עליכם קודם כל לרשום דומיין על שימכם ולרכוש חבילת אחסון אתרים מתאימה, להעלות לרשת אתר מושקע ורציני עם מאמרים מקורייים שלכם.

הירשמו לרשתות חברתיות, צרו פרופיל שמתאים לפרופיל אותו בניתם באתר שלכם, מילה במילה, צרו לוגו וסלוגן קבוע שילווה אתכם לאורך כל הדרך, אל תשנו אותו.

חשבו היטב ותכננו היטב את  המסרים שלכם, יש לתכנן  אסטרטגית את האופן בו אתם רוצים להיות ממותגים מקצועית.

תתמקדו, אל תבזבזו זמן על מיתוג אישי רחב , תתמקדו בתחום צר בו תהיו המומחה מספר אחד. את הנישה אתם צריכים לצמצם לפי קהל היעד שלכם, לפי מיקום גיאוגרפי, לפי

תחום עיסוקו, לפי תחביבו.

חפשו כל הזמן מה כתבו עליכם בכל הרשתות, תכירו את הלך הרוחות בתחום שלכם וקראו את כל התגובות שכותבים לכם ועליכם, זה יתן לכם פרופורציות על מה שאתם עושים.