טיפים מה לא לעשות באתר שלך

טיפים מה לא לעשות באתר שלך

אז השבוע אני נותן לכם רשימה של הדרכים – כובע שחור בעגת גוגל איך להרוג את הדירוג של האתר שלך. אמנם זאת לא המטרה שלך, אז כדאי שתדע מה לא לעשות לצורך קידום אתרים.

הסוואה

זה תהליך של הצגת תוכן שונה למנועי החיפוש ולמשתמשים. גוגל קורא את האתר שלך ובודק אם אכן החומר הכתוב באתר מתאים למה שאתה מדווח למנועי החיפוש, אם הוא מגלה שיש אי התאמה שמטרתה להונות את הרובוטים של גוגל, גוגל מעניש את האתר עד כדי הרחקתו לדפים האחרונים של מנוע החיפוש ועד אי אינדוקס שלו כלל וכלל.

שכפול תוכן

מנועי החיפוש לא רוצה גרסאות מרובות של תוכן דומה. גוגל רוצה לראות תוכן מקורי וכמה שיותר, תוכן משוכפל ולא מקורי יגרום לגוגל להדיר רגליו מהאתר ושוב לזרוק אותו מתוצאות החיפוש, גוגל לא ירשה לתוצאה משוכפלת להופיע בתוצאות החיפוש, גוגל חושב שלא הוגן להציג תכנים משוכפלים הן בשל זכויות יוצרים והן משום שתוצאה כזו אינה רלוונטית לגולשים.

טקסט מוסתר

זוהי טכניקה המשמשת כדי להראות לעכביש מנוע החיפוש טקסט שהגולשים או עין אדם לא רואה, זהו איסור חמור משום שמנוע החיפוש מציג זאת כתרמית של הגולשים, בדרך כלל משתמשים בצבע פונט בדיוק כמו צבע הרקע ואז הגולש לא רואה את התוכן את מנוע החיפוש מצליח בכל זאת לקרוא את הטקסט, כאשר גוגל מגלה תרמית זו ישנה מיד ענישה קשה כלפי אתרים אלו.

קישור חילופי וחוות קישורים

קישורים בעלי איכות נמוכה מחוות קישורים בהם ישנם יותר מ- 100 קישורים, גוגל לא מאפשר להכניס יותר מ 100 קישורים בדף – מעל 100 קישורים מוריד את דירוג האתר משום שגוגל מזהה אתר כזה כחוות קישורים. גוגל גם לא אוהב קישורים צולבים של תן לי קישור ואחזיר לך קישור.

קישורים לאתרים אסורים או תוכנות זדוניות

קישורים מאתרים אשר גוגל זיהה בעבר כאתרים אסורים או המכילים תוכנות זדוניות, לתופעה זו תהיה השפעה שלילית על דירוג האתר שלך, כמו כן גוגל לא יאהב בלשון המעטה קישורים מאתרי סקס, הימורים, או אתרים בעלי אופי מפוקפק.

קישורים בתשלום

גוגל כבר מזמן זיהתה אתרים שמוכרים קישורים, במיוחד לצורך קידום אתרים. אז אם אתה מוכר קישורים באתר שלך כדי לסייע לאתרים במאמצי הדירוג שלהם, זה לא מבשר טובות עבור הדירוג שלך.

אחוז גבוה של קישורים נכנסים עם טקסט עוגן זהה

כולנו יודעים כי טקסט עוגן הוא קריטי לבניית הקישורים המאמצים, אבל אם הדפים נועדו רק לקבל קישורים עם טקסט עוגן זהה, אז זה נראה לא טבעי. זה לא נראה טבעי וכנראה שמתבצעת בדף זה פעולת קידום אגרסיבית.

אופטימיזציה מוגזמת

אופטימיזציה כן, אך לא להגזים, עד לפני מספר שנים הדגישו בעלי אתרים ומקדמים את מילות המפתח בטקסט או הוסיפו קו תחתי, היום כבר לא צריך להדגיש, יש לשמור על כמה שיותר טבעיות בכתיבה, אז אסטרטגיות כמו דחיסת מילות מפתח, קישורים פנימיים מופרזים הם כבר לא אין בקידום אתרים, יש ליצור שיווי המשקל נכון בין מילות המפתח לשאר הטקסט ובהחלט יש להשתמש בביטויים נרדפים לביטויי המפתח שלך, גוגל יודע לזהות אותם ולקשר אותם לביטוי מפתח.

זכור כי כאשר אתה משקיע זמן באופטימיזציה של אתר האינטרנט שלך, עליך להימנע מאסטרטגיות האלה.