האם פופ אפ טוב לאתר

האם פופ אפ טוב לאתר

הטכנולוגיה המתקדמת של בניית אתרים המציאה לנו פטנטים איך ללכוד גולשים תמימים שהגיעו אלינו לאתר בכל מיני צורות משונות. אחת מהם מכונה פופ אפ בפי אנשי המקצוע או בשפתינו אנו חלון קופץ, הדפדפנים יכולים לחסום חלונות קופצים אך את הפופ אפים היא לא מזהה כחולון קופץ משום שהקוד שלו לא מזוהה כחלון קופץ אלא כהודעה של האתר עצמו וכך קוד האתר מאפשר להקפיץ לנו פופ אפ בכל תרחיש שרק נגדיר, לדוגמא ישנם פופ אפים המופיעים עם גלילת האתר לתחתית הדף הסיבה היא שאתר מבין שאתה עומד לעבור מדף זה ובעל האתר רוצה שתשאר בדף, או כאשר אתה מעלה את העכבר למעלה כדי לנטוש את האתר, הפרמטר של אחוז הנטישה מאוד חשוב לבעלי אתרים, הוא מייצג עד כמה הגולשים נטשו את האתר במהירות גדולה – כלומר עד כמה הגולשים לא מצאו את מבוקשם וברחו מהאתר במהירות.
עד כאן הסברתי לגבי הפופ אפים והופעתם, רובם מציעים רישום לניוזלייטר או רישום לאתר כלומר הם מעוניינים לדוג אותך כלקוח שיקבל עדכונים שוטפים מהאתר או פרסומים שוטפים, או לדוג את המייל שלך לצרכיהם האישיים לצורך פרסום במייל ויותר גרוע מכך למכור את רשימות המיילים למפרסמים גדולים יותר שמפיצים טונות של דואר זבל.
האם גוגל אוהב פו אפ
ולשאלת מיליון הדולר , האם גוגל אוהב זאת, או כדאי שנשאל האם הגולש אוהב זאת, אגב השאלה האם הגולש אוהב זאת יותר חשובה כי גוגל נסמך על מה הגולש חושב וכל פעולה או מניפולציה שתעשו על הגולש באתר יש לחשוב תחילה אם הגולש אוהב זאת או שהמהלך מציק לו במהלך הגלישה.
עד היום גוגל לא התייחס לשאלת הפופ אפ אבל בחודש האחרון ינואר 2017 הודיעו בגוגל על עדכון באלגוריתם
החל מחודש ינואר, גוגל החלה להעניש להעניש אתרים אשר משתמשים באגרסיביות בחלונות קופצים משום שזה עלול לפגוע בחוויית המשתמש ולכן גם חלונות קופצים וגם פו אפ הם מחוץ לתחום, אם יש לכם תורידו מיד.
שלא יהיו ספקות במהלך 2017 יהיו ללא ספק עוד עדכוני אלגוריתם.