האם אני צריך קידום אתר?

האם אני צריך קידום אתר?

איך תדע אם האתר שלך צריך קידום, בדוק את התשובות לשאלות אלו אם ענית לא על יותר ממחצית השאלות כנראה האתר שלך דורש קידום אתר. האם האתר שלך מופיע בדף הראשון בגוגל האם אתה יודע כמה מבקרים ביקרו באתר שלך האם אתה יודע מתי ביקרו באתר שלך האם אתה יודע מהיכן הגיעו הגולשים לאתר שלך האם אתה יודע מה היו מילות החיפוש שהובילו גולשים לאתר שלך

מי צריך קידום אתרים?

בעצם כל אתר צריך קידום, השאלה האמיתית שצריכה להישאל היא לא מי צריך קידום אתר אלא מה תהיינה התפוקות של קידום אתר כלומר האם סך ההכנסות מקידום אתר יעלה על סך ההוצאות שבקידומו, בסופו של דבר כמעט בכל תחום ניתן לומר כי תפוקות הקידום בסופו של דבר ישתלמו. אם כך מדוע לא כולם מבצעים קידום? התשובה לשאלה זו קצת מורכבת, ראשית לא כולם מודעים לאפשרות של קידום, העלויות של קידום אתר בדרך כלל לא קטנות, הקידום נתפס כעניין של מקצוענים – ובצדק, מעבר לכך יש לזכור שברוב מנועי החיפוש יש רק 10 תוצאות בדף הראשון, ורק הטובים ביותר או המקודמים ביותר נמצאים שם, יתכן מאוד שישנם עוד אתרים מקודמים אך רק 10 אתרים יכולים להופיע בעמוד זה.

היכן האתר שלי?

בודאי שאלת את עצמך לא פעם, מדוע האתר שלי לא נמצא בעמוד הראשון בגוגל, או בכל מנוע חיפוש אחר. איך בעצם ניתן להגיע לעמודים הראשונים של מנועי החיפוש. בסדרת מאמרים אלו אנסה לחשוף מעט מסודות קידום האתרים, חלקם גלויים וידועים לכל מקדם אתרים, חלקם שנויים במחלוקת, וחלקם לא מוכרים ויתכן מאוד שתגלו אותם כאן בפעם הראשונה, המאמרים מסתמכים על מאמרים של בכירי מקדמי האתרים בארץ בחו”ל ומניסיוני העשיר בקידום אתרים.